Ο Μαραθώνιος της Αθήνας πέρασε σε νέα εποχή
Εκκίνηση για τη νέα εποχή πήρε σήμερα ο ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝAΣ, που ως γνωστόν είναι αφιερωμένος στον Βαλκανιονίκη και Ειρηνιστή Γρηγόρη Λαμπράκη, σε μια λαμπρή τελετή που έγινε στο Μουσείο Μπενάκη της οδού Πειραιώς.
Ο ΣΕΓΑΣ έκανε το πρώτο βήμα της νέας εποχής, έδωσε την εκκίνηση της νέας φάσης της προσπάθειάς του Αυθεντικού Μαραθωνίου για την παγκόσμια καταξίωση μέσα και από την εξέλιξη και βελτίωση της οπτικής του ταυτότητας.
Στο Μουσείο Μπενάκη, παρουσία της Υπουργού Πολιτισμού Όλγας Κεφαλογιάννη, εκπροσώπων των πολιτικών κομμάτων της χώρας, πολλών κρατικών φορέων και επιχειρήσεων, αλλά και δρομικών οργανώσεων της χώρας, ο ΣΕΓΑΣ παρουσίασε το νέο όνομα του αγώνα.
«Μαραθώνιος Αθήνας. Ο Αυθεντικός».
Αυτό είναι το νέο όνομα του Μαραθωνίου. Με βάση τις μελέτες του ΣΕΓΑΣ, καταγράφει με πολύ πιο σωστό και σαφή τρόπο την «μοναδική» παγκόσμια «θέση» της εθνικής μας περιουσίας, του Αυθεντικού Μαραθωνίου, αυτού που δεν είναι μόνο «Κλασικός», δηλ. 42.195μ, αλλά είναι μοναδικός πάνω στον πλανήτη, γιατί ξεκινά από το Μαραθώνα και καταλήγει στην Αθήνα. Αυτός ο Μαραθώνιος, που ο ΣΕΓΑΣ καλεί τους Έλληνες, αλλά και όλους τους δρομείς του κόσμου να τον τρέξουν έστω και για μία φορά στη ζωή τους, μπαίνει σε νέα τροχιά και προσπαθεί να φθάσει στην κορυφή των παγκοσμίων γεγονότων αθλητισμού και τουρισμού.
Στη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκε τα νέο λογότυπο του γεγονότος, με οπτικοακουστικό υλικό, καθώς και όλες οι εφαρμογές που έχουν να κάνουν με την νέα οπτική εικόνα του. Από σήμερα είναι γνωστά και τα μπλουζάκια των δρομέων, εθελοντών και όλων των εμπλεκομένων στη διοργάνωσης, καθώς και απλών πολιτών που θα ήθελαν να τα αποκτήσουν, μιας και είναι εξαιρετικά όμορφα.
Στο νέο λογότυπο, διατηρήθηκαν τα χρώματα της Ελλάδας, η κλασικότητα και ο αρχαίος δρομέας. Παράλληλα γίνεται παγκοσμίως γνωστό ότι το "Μ" προέρχεται από την Ελλάδα, από την ιστορική πόλη του Μαραθώνα.
Ο Μαραθώνιος της Αθήνας έχει διανύσει τα τελευταία χρόνια μία καταπληκτική πορεία ανάπτυξης και προόδου. Ο ΣΕΓΑΣ, με όραμα, ολοκληρωμένο σχεδιασμό και συστηματική προσπάθεια, έδωσε και δίνει στο εθνικής σημασίας και διεθνούς εμβέλειας γεγονός την πρέπουσα προσοχή και το οδηγεί με σταθερά βήματα εκεί που αξίζει να είναι ο αυθεντικός μαραθώνιος, στην κορυφή του παγκόσμιου Μαραθώνιου Κινήματος.
Ο «Μαραθώνιο Αθήνας. Ο Αυθεντικός» είναι πλέον γεγονός. Το κορυφαίο γεγονός, αθλητικού, πολιτιστικού και τουριστικού χαρακτήρα, που γίνεται στην Αθήνα, περνάει πλέον σε νέα εποχή, κάνει εκκίνηση σε νέες δράσεις και είναι έτοιμος να σταθεί δίπλα στα κορυφαία αθλητικά δρώμενα του πλανήτη. Στην γεμάτη αίθουσα του Μουσείου Μπενάκη, ο ΣΕΓΑΣ παρουσίασε την στρατηγική του για την επόμενη μέρα του αγώνα. Το νέο λογότυπο συνδέει το χθες με το σήμερα, το σύγχρονο με το κλασικό και δημιουργεί την αίσθηση, πως θα καταφέρει να φέρει ακόμη περισσότερους ξένους δρομείς στην χώρα μας. Στην Αυθεντική διαδρομή.
«Ο Αυθεντικός Μαραθώνιος, είναι κομμάτι της ψυχής μας ήταν και παραμένει όχι μόνο αθλητική αλλά και ιστορική αναγκαιότητα. Η προσπάθεια για την βελτίωση του αγώνα, είναι σταθερή μας προτεραιότητα. Από το 2006 παρουσιάσαμε και έπειτα υλοποιούμε έναν σχεδιασμό για τον αγώνα. Σήμερα δεν μιλάμε απλώς για έναν αγώνα, αλλά για ένα τετραήμερο δράσεων. Η έκθεση μαραθωνίου, το διεθνές συμπόσιο, η αφή της φλόγας, που ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο, η σημαντική βράβευση των κορυφαίων μαραθωνοδρόμων και φυσικά με ο αγώνας. Την ίδια στιγμή εξελίσσεται το εθελοντικό μας πρόγραμμα, το περιβαντολλογικό και το κοινωνικό.
Είναι όλα αυτά που οδήγησαν φέτος 5.000 δρομείς από 100 χώρες του πλανήτη, να έρθουν στην χώρα, περισσότερους από 100.000 θεατές στο στάδιο και στη διαδρομή, και πάνω από 1 εκ. να παρακολούθησαν να δουν τη ζωντανή κάλυψη.
Όλα αυτά μας οδήγησαν να κάνουμε ένα ακόμη βήμα, να προβάλουμε τα χαρακτηριστικά και να τονίσουμε σε όλο τον κόσμο, την μοναδικότητα του αγώνα. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια του στίβου, χορηγούς, την κυρία Κεφαλογιάννη», είπε ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Κώστας Παναγόπουλος και συμπλήρωσε: «Πιστεύουμε πολύ στη νέα ταυτότητα. Πλέον συνδέσουμε τον αγώνα με την έννοια της αυθεντικότητας, θα δώσουμε πιο ισχυρό κίνητρο στα 10 εκ. των δρομέων να έρθουν στην Αθήνα και να τρέξουν στον Αυθεντικό Μαραθώνιο έστω και μία φορά στη ζωή τους. Στόχος μας είναι να επικεντρωθούμε στην διεθνή προβολή του αγώνα, θέλουμε να κρατήσουμε την έδρα της AIMS στην Αθήνα, την βράβευση των κορυφαίων, το ενδιαφέρον των ξένων. Η νέα ταυτότητα μπορεί να συμβάλει να το πετύχουμε».
Από την πλευρά της η Υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη, δήλωσε: «Ο Μαραθώνιος είναι αγώνας με παγκόσμια αναγνώριση, αποτελεί ανεκτίμητης αξίας εθνικό μπραντ. Πρεσβεύει υψηλές αξίες και ιδανικά, που συνδέονται άμεσα με την ιστορία και τον πολιτισμό, με προφανή οφέλη για τον τουρισμό. Ο αγώνας αυτός είναι η ιδιαίτερη ευκαιρία για την Αθήνα. Το υπουργείο και ο ΕΟΤ στηρίζουμε τον μαραθώνιος προσδοκώντας ακόμη καλύτερα αποτελέσματα για τον ελληνικό τουρισμό. Η νέα ταυτότητα συνάδει συμβάλλεται στην αναμόρφωση της χώρας, στην προβολή του σύγχρονου προϊόντος. Σας θεωρούμε συμμάχους και πολύτιμους συνεργάτες. Μαζί μπορούμε καλύτερα και πιο αποτελεσματικά». Η όμορφη εκδήλωση έκλεισε με εντυπωσιακό τρόπο. Οχτώ "εθελοντές" πρωταγωνίστησαν στην παρουσίαση της καινούργιας εποχής του Μαραθωνίου της Αθήνας για την προβολή του αγώνα αλλά και της Χώρας μας στο εξωτερικό! Μαραθωνοδρόμοι , κορυφαίοι παλιοί αθλητές στίβου και όχι μόνο αλλά και εθελοντές-μέλη από τα μεγάλα running clubs δοκίμασαν τις εφαρμογές του καινούργιου λογοτύπου του Μαραθωνίου. Μεταξύ αυτών, η Μαρία Πολύζου, ο Γιώργος Καραβίδας, η Βασιλική Δεληνικόλα, οι αδελφές Αννα και Ειρήνη Βασιλείου, η Δήμητρα Εμμανουήλ, η Αννα Πρέλεβιτς και η Ελεάνα Μπατίστα φόρεσαν τα νέα ρούχα του μαραθωνίου.
Δείτε και την εντυπωσιακή βίντεο-παρουσίαση:
Athens Marathon. The Authentic_ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ... από Athens_classic_marathon
Athens Marathon. The Authentic_ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ... από Athens_classic_marathon
Πηγή: Γραφείο Τύπου ΣΕΓΑΣ